Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Nemocnice Pelhřimov je druhá v celostátním hodnocení spokojenosti ambulantních pacientů

Nemocnice Pelhřimov je druhá v celostátním hodnocení spokojenosti ambulantních pacientů



Od 1. října do 31. prosince 2024 probíhalo v Nemocnici Pelhřimov Národního hodnocení spokojenosti ambulantních pacientů MZČR. Nemocnice se umístila na vynikajícím druhém místě. Pacienti hodnotili svou spokojenost s ambulantní péčí ve 23 určených ambulancí (chirurgické, ortopedické, interní, endoktrinologické, hematologické, urologické a dalších), prostřednictvím anonymních dotazníků přes QR kód, ve kterých nemocnice dosáhla průměrné známky 1,37 (90,79%), což znamená zlepšení o 2,12 % oproti minulému hodnocení. Celkem bylo v nemocnici vyplněno 185 dotazníků. „Druhé místo v celorepublikovém srovnání je pro nás velkým úspěchem a potvrzením poskytované bezpečné a kvalitní péče a dalších služeb pacientům od našich zaměstnanců. I přes pozitivní zpětnou vazbu zároveň vnímáme i podněty pacientů k dalšímu zlepšení a stále na nich pracujeme,“ sdělila Pavlína Fridrichovská, manažerka kvality pelhřimovské nemocnice. 
 
Mezi nejlépe hodnocené ambulance patří ortopedická a chirurgická, které obdržely nejvíce vyplněných dotazníků. Z  výsledků byly nejlépe hodnoceny pacienty oblasti komunikace s pacientem a přístup personálu. Nejvíce pacienti oceňovali orientaci v areálu a snadné najití ambulance a podávání srozumitelných informací zaměstnanci. „Potěšilo nás, že pacienti vnímají naši snahu o vstřícnost a srozumitelnou komunikaci, protože dobrá komunikace je zásadní pro pozitivní zkušenost s návštěvou zdravotnického zařízení a následnou léčbou,“ doplnila Pavlína Fridrichovská. Součástí dotazníku byla i zpětná vazba od pacientů, kde v 64 případech pacienti vyjadřovali spokojenost a poděkování za poskytnutou péči. 
 
Hodnocení probíhá i nadále a pacienti mohou svůj názor sdělit anonymně prostřednictvím QR kódů, které jsou umístěny přímo v ambulancích i na vydaných lékařských zprávách. Stačí kód naskenovat chytrým telefonem a vyplnit krátký dotazník. „Čím více zpětné vazby od pacientů získáme, tím lépe můžeme přizpůsobit naše služby jejich potřebám. Děkujeme všem, kteří si najdou chvíli na vyplnění dotazníku,“ dodala Alexandra Knapová, tisková mluvčí Nemocnice Pelhřimov.  
 
Certifikát spokojenosti.