Nemocnice Pelhřimov dosáhla v Národním hodnocení spokojenosti ambulantních pacientů za třetí čtvrtletí tohoto roku vynikajícího výsledku. S průměrným hodnocením 1,40 (90,05 %) se umístila na skvělém třetím místě mezi osmi zdravotnickými zařízeními zapojenými do tohoto programu Ministerstva zdravotnictví ČR.
Hodnocení probíhalo v období od 1. 7. 2024 do 30. 9. 2024 ve 23 ambulancích naší nemocnice, přičemž nejvíce spokojeni byli pacienti ambulancí revmatologická, rehabilitace a gastroenterologie. Nejpozitivnější reakce pacientů se objevily v otázkách: „Byl/a jste poučen/a o léčebném režimu po ukončení návštěvy a navrhované léčbě?“ a „Podařilo se Vám ambulanci snadno najít?“
Z celkem 167 odevzdaných dotazníků bylo zaznamenáno 73 záznamů se zpětnou vazbou, přičemž v 65 případech pacienti vyjádřili spokojenost a poděkování za poskytnutou péči. Nejlépe hodnocenými oblastmi byly: Návaznost péče (1,27; 93,26 %) a Komunikace s pacientem (1,27; 93,26 %). „Tento výsledek potvrzuje, že naši zaměstnanci odvádějí skvělou práci, za což jim patří velké poděkování. Zároveň děkuji všem pacientům za jejich zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná,“ uvedl Radim Hošek, ředitel Nemocnice Pelhřimov. Největší zastoupení při vyplnění dotazníků měli pacienti starší 65 let (31,1 %). Podle vzdělání mělo nejvíce respondentů (32,3 %) středoškolské vzdělání s maturitou.